zondag 20 september 2009

Bij een repetitie van het Lucerne Festival Orchester


Gisteren kreeg ik een heel leuk berichtje van mijn klas. Ik mis jullie allemaal wel een beetje en doe jullie heel veel groetjes uit China!!! Ik kan zelf al een beetje hallo en dank je wel zeggen in het chinees. We hebben nog geen mooie foto van een vioolspelende mama, maar wel alvast een foto van mijzelf in de grote zaal. Mama zit daar ergens in het orkest. Papa probeert nog een foto te maken, maar moet tijdens de repetitie heeeeel stil zijn. Ik heb er ook een foto bij gedaan van de zaal waar mama speelt. Groot he? Vandaag kreeg ik ook een berichtje van Robin en Dorianne en ook nog van Annabel,Saskia,Hajo en Roelfina. Ik vind het heel erg leuk om jullie berichtjes te lezen. Heel veel groetjes allemaal!!!

4 opmerkingen:

  1. Lieve Tamar! het is zooooo leuk dat jij mee bent op tournee! Zo gezellig om samen een spelletje UNO te doen in de pauze van de repetitie, of om samen chinees te eten. Was je vandaag in de Verboden Stad? ik hoop dat je daar nog iets over schrijft op je blog samen met pappa. En ik hoop ook dat jouw juf het goed vind als je vaker mee komt! :-)
    Tot morgen kusje van Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Tamar, Paulien en Richard,

    Het ziet er allemaal echt hartstikke leuk uit.
    Sanne vond het heel leuk om Tamar met stokjes te zien eten. We gaan zometeen Chinees eten en Sanne wil dit dan ook met stokjes proberen.
    Klopt het dat er in China geen 14e verdieping is in een hotel? Heel veel plezier in China en we blijven jullie volgen. Groetjes vanuit Grubbenvorst van Sanne,Ruben,Roy en Jolanda.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lieve Sanne,Ruben,Roy en Jolanda,
    Ik vond jullie berichtje heel leuk. Was het Chinese eten lekker? Sanne, lukte het met stokjes te eten? Wel grappig he?
    We hebben net gekeken of er een 14e verdieping is in ons hotel en ja die is er wel...Wij zitten op de 18e en het hotel is 27 verdiepingen hoog.
    Groetjes uit Beijing!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lieve Cindy,

    Ik vond jou briefje ook heel leuk! Ik vind je heel lief en wil dat je een keertje op mij gaat oppassen. Kusje van mij!

    BeantwoordenVerwijderen